شاینی جونم

 خب خوش گلدی راسی چندتا عکس قدیمی هم آپلود کردم

اونارم میذارم که یه یادی از گذشته کرده باشیم......

ایول بابا چه نیکوکار

 

الهی مامانش قربونش شه چقد این بشر دوس داشتنیه (ته مین)

انقدی از کی بدم میاد که حد نداره دلم میخواد بزنم تو دهنش که دیگه اینطوری بازش نکنه

خب حالا بریم سراغ عکسای قدیمی....

حال کن معلوم نیس از کجا پیداش کردم

خخخخخخ   بچه ها این از ترانه ی ری پلیه؟؟

تروخدا قیافه ی ته مینو خخخخخخ

خداییش این قشنگه نه؟؟

 

نظر فراموش نشه 

بای تا های


نظرات شما عزیزان:

rojin
ساعت17:55---29 مرداد 1392
من عاشققققققققققققققققققققققققققق قققققققققققققققققققققققققققققق قققققققققققققققققققققققققققققق ققققققق مین هو و جی دراگون هستم در ضمن کی چه گناهی کرده اخه ته مین تو دهن گشاد هم هست خخخخخخخ خخخخخخ

شادی
ساعت1:56---28 مرداد 1392
مرسی خیلی خوب بود.

کیم جونگ هو
ساعت17:43---20 مرداد 1392
خیلی قشنگه

nirvana
ساعت23:53---31 تير 1392
سلام دستت درد نکنه عالی بود دوست می داشتم داداشام چقد جیگرن
ببینم یعنی که چی میخوای بزنی دهن کی داری عروس بازی در میاریا عروس که نمیزنه دهن برادر شوهرش


شیما
ساعت16:37---25 ارديبهشت 1392
ببین دفعه ی اخرت بوووود که به هم وطن من اینطوری گفتی فهمیدی یا بفهممت .

یسنا
ساعت19:22---15 ارديبهشت 1392
مرسی عزیزم ولی دلیل نمیشه چون کی رو دوست نداری حتما بزنیش

باشه؟؟؟؟؟
پاسخ:بله حق باشماس به هرحال ببخشید


amir
ساعت15:35---2 ارديبهشت 1392
سلام دختر تنها عادت ندارم الکی بگم وبت خیلی خوب.وبت واقعا خوبه حداقل من دوست داشتم.اگه ی دلت گرفت به وب من سر بزن بد نمیگذره.فعلا....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه